Forsiden

5. april 2010

På tur ved Stensrudvannet med innslag av spor!

I går var den beste værmessige dagen her nede i hovedstaden og vi tok turen til Stensrudvannet. Det er ikke en plass vi reiser til om sommeren, da det er ferskvann og ingen av oss liker å bade i det. Hvervenbukta var det egentlige målet vårt i går, men der var det flust av barnefamilier som nøt det fine været med grilling.
024
Basco ser utover vannet som fortsatt er ganske isbelagt.
007 009
Å løpe i snøen er noe Basco liker, det er ganske tungt nå som den er våt, men morro lell.
015
Hmm, er jeg sporet av noe nå, tro?
021
Ojsann, der var det langt ned. Best å holde seg her.
030
Ble det av deg da, fattern! Jeg kommer nå.
035
Ganske deilig å løpe i skog igjen.
037 
En flat metallboks, den skal da ikke være her!
047
Må bare benytte sjansen til å løpe i snøen igjen før den blir borte, kom da muttern, så leker vi :)
051 
Jeg tar den snart.
060 
Blir det en godbit nå, kanskje?
064
Kommer dere, treiginger?
085 087
Deilig å komme hjem og slappe av på terrassen.
070 066
Selv om det blafret litt i snoren, så viste værpinnen bra tendenser og det var ganske godt og varmt, så vi koste oss med en irish på terrassen, vår egen after tour.
Vi har hatt noen herlige påskedager og batteriene kjennes godt ladet opp til hverdagen igjen.

Ønsker dere alle en flott mandagskveld.

Klem fra

9 kommentarer:

Havfruen sa...

En herlig serie bilder av hund som koser seg på tur:) Håper han fikk en godis:) Er det ikke nydelig å se en hund rase rundt i det fri? Synd det er færre og færre plasser man kan slippe de på.

Basco er et vakkert eksemplar av rasen:)

Ja, det er godt å kose seg på terassen med en after tour:)

Ha en flott kveld og en myk start på hverdagslivet igjen! Major er sliten etter stinn brakke og sover som "en stein".
Klemmer:))

Randis side sa...

:) Herlige vårbilder! Herlig med hunder som får springe (nesten løs) og trives! Artig med den der værpinnen også :) Ha en trivelig uke i hverdagen igjen!

Som mine dager er sa...

Man bare MÅ ut på tur i godværet. Det gjør så utrolig godt for både tobente og firbente. Ser ut som Basco har masse energi og nyter det frie livet. Belønningen får man når man kommer hjem, da man kan synke ned i stolen og kjenne seg frisk og levende. Og kose seg med no godt ;-)

Nyt dagene. Klem Marit

Unknown sa...

Nok en herlig bildeserie av Basco ♥ Får ikke rost den hunden nok jeg, han er såååå flott!!

Det ligger en liten sak inne hos meg til deg om du vil:o))

Klem Line

ide-puffen sa...

Hei og hopp.
Nydelige bilder av voffsen. Virkelig flott gutt. Langhåret er by far mye vakrere enn korthåret!
Var ute hele påsken vi også. Jeg tok helt bloggefri... forresten pc fri en hel uke. Det var godt å koble av og ikke gjøre det spøtt he he. Nå er jeg ladet med energi igjen og da er det moro å blogge.
Og vindusvasken....ja jeg tar ett eller to vinduer om dagen hi hi. Blir vel ferdig med alle til jeg må begynne igjen :)

Håper det blir sol og varmt til dere også. Her oppe har det vært vannvittig fint en hel uke.

Klem fra meg

Einy sa...

Her var det mange flotte bilder! Tydelig at dere hadde en fin tur :)
Skogsturer er herlig, både for to-og firbente!

Hvilken hundeskole er det du er trener i?
Kaja er veldig dominant og vi har tenkt litt på å oppsøke hjelp... Hun angriper ikke, men hun jager ukjente hunder (spesielt tisper) og skal liksom sette dem på plass og vise hvem som er sjefen... Vi tør ikke å ha henne løs lenger, fordi vi ikke helt stoler på henne.

Klem

Margrethes hus og hage sa...

Så vakker han er :) Ser ut som dere har kost dere masse ute i skogen!
Herlige tider vi står foran nå :)

Første året jeg har overvintret pelliser også. Har ikke så greie på det, og har hatt de framme i hele vinter. Ser andre setter de mørkt og kølig... Men det gikk bra på min måte også :)

Ha en fin dag. Hilsen Margrethe

M.E.V. foto sa...

En nydelig hund du har:) God helg!

Anonym sa...

Hei, hei, så flink du er da :-) sååå fine bilder. Hilsen nabo i 68 :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...