Forsiden

28. april 2010

Klarte ikke å motstå disse :)

Disse nydelige blomstene og pottene klarte jeg ikke å gå fra sist gang jeg var på Plantasjen.
005
016
Nydelige pelargoniar pryder nå hvert sitt havebord.
014 
En tomat og paprikaplante ble også med hjem. De har klart seg fint ute siden lørdag, men må si at jeg følger nøye med på gradestokken om kvelden.

003
Og her har Basco tatt trappen opp til loftet for å kose seg hos guttungen. Den trappen synes han er så skummel og glatt, for det ligger ikke tepper i den, så dette måtte foreviges ;)

Tusen takk for alle hyggelige hilsener på Basco sin 2 års dag :)

Ha en fortsatt herlig onsdag :)

Klem fra

8 kommentarer:

Mia sa...

Det låter enormt, paprika ute, nu? Plantasjen är full av frestelser, inte alltid lika lätt att motstå. Underar vad som frestade Basco :)

Einy sa...

Potten på pelargoniene var utrolig stilig! Sånn ønsker jeg meg :)
Jeg tror jaggu jeg skal ta meg en tur på plantasjen i helgen og få litt mer vårstemning utenfor :)
Jeg plantet en tomatplante i blomsterbeddet i fjor, den ble enorm og måtte klippes mange ganger i løpet av sommeren! Det var moro, tomatene var gode også :)

Klem

Randis side sa...

Så flotte blomster og potter! Det pynta virkelig opp! Dristig å å ute grønnsaksplantene :) Så da får vi håpe vinteren har sluppet tak hos dokker da! Fint bilde av Basco i sofaen. Ser ut for at han koser seg max! Ha en fin kveld, klem :D

ide-puffen sa...

Oi trodde det var tomatplantene dine som var blitt så store. Men klarer disse den kalde vårluften da? Ta dem inn om natten så berger du dem.

Nydelige blomster og knallfin sinkpotte. Må ta en tur på plantasjen jeg også snart. Lukter så deilig der.

Hei og hopp

Klem

House of Dogs sa...

Hei! Kom over bloggen din på dagens bloggrunde og synes den var kjempe flott! Så hit kommer jeg helt klart tilbake! Basco var jo en utrolig flott gutt! På etterskudd gratulerer så mye med dagen til han:)

Ønsker dere en fin dag!

Unknown sa...

Flotte blomster!
Og så koselig at Basco besøkte storebror da ♥
Gratuelerer så masse med 2 årsdagen som var!

Klem Line

Margrethes hus og hage sa...

Så fine blomster du har kjøpt inn. Koselig å pynte opp litt ute nå når det går mot vår og sommer.

Morsomt at han har våget seg opp trappen, da :) Ser ut som han koser seg når han endelig er oppe, i alle fall!

Ha en fin søndag :) Hilsen Margrethe

Per Olav sa...

Det er dårlig gjort å vise slike bilder mens den ennå er nattefrost på mine trakter :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...