Forsiden

10. april 2011

Vårpussen er i gang!

I dag har den store vårrengjøringen startet. Terrassen foran og inngangspartiet har fått seg en runde med høytrykksvaskeren.
Påskeliljene, perleblomstene og krokusen koser seg i pottene sine og denne helgen har de strukket seg mot solen og de herlige varmegradene vi har hatt.


Årets første humlebesøk fikk perleblomsten og han så ut som han koste seg stort. Det var så vidt han klarte å fly, stor som han var.

Og denne rosen har lurt meg totalt, men nå er den klippet litt og satt i minidrivhuset sammen med et par andre roser og hvitløk som vi plantet i dag.

Grillsesongen er i full gang og det er vårlukt i luften.  Ønsker dere alle en strålende uke :)

Klem fra

6 kommentarer:

Mia sa...

Jag såg en humla idag jag också, imponerad att den kunde flyga med den tunga kroppen. Så skönt att fått fram högtryckspylaren, vi får nog vänta tills nästa helg. Det ser rent och vårligt ut hos dig, kul med planteringar med vårlökar. Tänker på det varje vår men sen glömmer jag det, suck.. Hoppas du får en fin start på veckan :)

Einy sa...

Nydelige bilder :). Så flotte blomster! Tar du dem inn om natten, eller går det bra å ha dem ute? Jeg er litt redd for å begynne å plante for tidlig...men blomsterløkene står jo i full blomst,så da bør det jo gå fint å plante litt også :).

Dette blir en herlig uke ja!! Solen gjør livet så mye lettere :)

Ha en super uke!
Klem

Unknown sa...

Flotte bilder!
Deilig VÅR ♥
Humle allerede!!! Wow, den må ha overvintret og kost seg med noe godt, så tykk som den var!
Hørtes deilig ut med grillmat, spørs om ikke grillen her blir vasket og klargjort i morgen;)

Ha en flott, ny uke!

Klem Line

ide-puffen sa...

Ser man det. Humla suser. Da har laksen kommet i elva sier vi her oppe. Litt tidlig for oss ennå, men den kommer nok så fort snøen er borte. Herlige tid. Foreløpig bare sådd frø inne jeg.
Kos deg
Randi

Frk Kastås sa...

Våren har kommet til deg og ser jeg!
Herlig!
blomster utendørs, grillos og humle!
..kan neppe bli bedre da!

Håper påsken din blir gul og glad!

klem Rikke

Balder og Heidi sa...

Hærlige bilder, jeg digger våren. Skulle ønske jeg hadde en hage så jeg kunne plantet blomster og urter og forbannet meg over at jeg ikke får vekk jorda under neglene :)

Den humla tror jeg er en som har ligget i dvale siden i fjor, jeg har sett de... det er såvidt de kan fly og lyden de lager er også litt treg og tung, morsomt.

Ha ei fantasktisk påske, klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...