Forsiden

14. mai 2010

Er så fornøyd med den nye salongen :)

Da har resten av møblene kommet på plass og vi er kjempefornøyde med resultatet. Nå gjenstår det kun å finne de rette fargene til veggene og nye sofaputer. Sofaen er i en coffiee farge og møblene er laget av resirkulert eik, de er hvitvasket og superenkle å holde rene. Det samme enkle renholdet blir det nå også under sofaen, med hund i hus, skal det bli deilig. 
008 (2)
009
013 011
014 015
Disse søte potterosene får pryde bordet en stund til. Lyktene fant jeg på KID og de skal være med ut når det blir varmere i været.
017
Som vanlig tar Basco livet helt med ro når muttern spinner rundt med kamera.

Nå skal jeg ut å olje strøk 2 på halve terrassen, målet er og bli ferdig med hele foran til 17.mai.

Ha en fortreffelig helg og 17.mai alle sammen :)

Klem fra

9 kommentarer:

Per Olav sa...

Schtiiilig :)
Gratulerer.

Havfruen sa...

Det ble knallstilig:)) Den store flotte sofaen da...tenker Basco skal slange seg godt der:))
Har vært og kjøpt sommerblomster jeg.. Endelig:)
Nyt helga, klem fra meg:)

Randis side sa...

God 17. mai helg til dokker også! Så moderne hjem du har, flott ble det! Regner med det blir kos i sofaen for Basco-gutten også! Klem

Einy sa...

Så utrolig fint det er hos dere :)
Jeg skjønner godt at dere er fornøyde.
Den sofaen var råfin og ser utrolig god ut :)

Så flink du er på fridagen din da!

Jeg er helt enig i at russene (spesielt her i Oslo) bruker aaaalt for mye penger på russetiden! Jeg vil tro at noen angrer i ettertid...

Her blir det skrivehelg...siste innspurt nå!! Blir nok skriving på 17. mai også...men litt feiring blir det :)

Jeg ønsker deg en riktig god helg og en super 17. mai :)

Ah09 sa...

Åååå så lekkert du har det, kjempeflott salong !!!!!!

Mia sa...

Den är läcker din soffa, ingen liten pinlig tresätere som min inte, där hos dig måste ju hela familjen få plats att vräka ut sig. Stua din ser flott ut :)

Unknown sa...

Så flott det ble i stua di:o) Herlig sofa, og så deilig at den er lett og rengjøre... Nydelige potteroser og herlige lykter ♥
Og som alltid, tøffe basco-gutten:o)

Ønsker deg og dine en herlig 17.mai feiring, kos dere masse!

Klem line

M.E.V. foto sa...

Den sofaen så deilig ut:)

Frk Kastås sa...

fin blogg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...